2012年5月31日 星期四

韓國Grad Trip。Day1。飯卷天國遇上抽水阿即師

515 (二)

Day 1︰到達仁川機場—>seoul i guesthouse—>飯捲天國晚餐—>弘大shopping


懷住興奮的心情…我地一行4人終於踏上15天韓國之旅的旅程啦!
班機本來係13:35起飛…但最後delay左個幾鐘,係機度等勁熱lor…

飛機餐得凍食的蛋糕…其實幾好味..不過想食熱野多D


 

到左仁川機場之後,就去買korea pass
15/5係優惠的最後一日 
之後我地搭AREX去弘大的guesthouse
今次住的seoul i guesthouse環境都OK…不過離地鐵站要行15min…
拖住重行李會行辛苦D
不過2號出口有電梯搭…唔洗拎行李上樓梯已經好好!

放低行李後去左guesthouse附近的飯卷天國食dinner






因為冇中文MENU…我地就睇圖同埋隨便點D飯卷黎食
叫左炒年糕粉絲、石頭飯同埋3條kimbap
呢一餐每人4100won…抵!!!




有好多前菜



隨便指的kimbap原來係蛋皮kimbap…味道唔錯…
另一條係cheese kimbap…好味^^
 





因為當時比較夜…間店得我地4個女仔
個阿即師係咁撩我地講野
佢又話鐘意香港女仔…又問我地有冇男朋友
我個朋友講左冇..佢就話想做佢男朋友
又話要同我地合照…之後同佢握手仲想作勢錫我地隻手
我個朋友話佢係咁係言語上抽水…
我覺得可能佢只係講笑…不過佢又真係熱情得滯XD
本來plan會再黎食早餐…不過因為個阿即師咁樣之後都冇再黎啦!

去guesthouse必經的FNC舊公司…
容和拍我結時就係係呢間練習室啦!





呢間cafe Jass係容和拍我結時去過我
我之後都有入去飲野





食完dinner之後去左弘大附近行下
弘大好熱鬧…好多野買…好好行
我第一晚就買左一對20000won的牛津鞋…
好平..質料都唔錯









咁樣唱K…女仔著裙會好易走光





弘大有一間貢茶..但勁貴呀…差唔多$30一杯
不過好多韓國人飲





day1 expenditure:
Korea Pass 50000 (送5000交通費)
Seoul I Guesthouse 154000 10 nights
飯卷天國 4100
banana milk 800


maps:
弘大飯卷天國, cafe Jass
藍色點係飯卷天國…由2號出口出黎轉左直行…
弘大有兩間cafe Jass…
地圖show出黎果間唔係容和去果間…
 容和去果間係去飯卷天國條直路必經的..好易見到
FNC都係果條路


沒有留言:

張貼留言