2012年8月7日 星期二

韓國Grad Trip。Day8。免費車去釜山

522(二)

Day 8韓國觀光年免費巴士到釜山—>mr egg hostel—>海鮮年糕鍋—>龍頭山公園—>釜山塔—>kongbul大荳芽烤肉

今日終於出發去釜山啦~
哈哈~都幾興奮,第一次去釜山呀!!!
容和宗泫的故鄉,一個好靚的地方~

大多數人都係搭KTX去釜山
但一程要3百幾,我地貧苦學生負擔唔起呀><
所以我地用左一個$0的方法去釜山
就係搭觀光公社的免費車啦!!!

超級推介大家搭呢架免費車
因為真係好好坐,個位好闊,仲有腳踏,坐得好舒服架^^
搭KTX由首爾去釜山要3個鐘
而搭免費車係4個半鐘,我覺得都唔係好耐
而且中途會停2-3個休息站俾大家去toilet,買下野食
聽下歌,休息下就好快到釜山啦
最重要係免費!!!由首爾去釜山的朋友可以考慮下呀!!!

好啦~有興趣的朋友可以去呢個website睇下!
http://chinese.visitkoreayear.com/chinab/benefit/benefit_07_01_01.asp
呢個韓國訪問年的活動: 外國人免費接送車
除左去釜山,仲有得去全州架
到12月~如果之後都有就好啦~
記住申請時揀往返~咁就可以搭返首爾啦~

當日我地6點半就出門口去光化門搭車
班車8點開,上車時出示護照同埋print好的車票就OK


DSC_0132




中途停的休息站



一人買一條kimbap係車上食,真係好鐘意食kimbap^^


話咁快~12點半就到左西面啦~
早我地兩日到釜山的朋友竟然黎左接我地~
仲要係我地岩岩落車,佢地就行到黎,時間好準呀~

之後我地就一行8人浩浩蕩蕩去海雲臺的hostel check in





呢間Mr Egg Hostel環境好好呀
對住好靚的海雲臺






坐係sofa望住個海好寫意~



女仔房有10張床~間房係粉紅色架~
覺得好舒服~而且張床好好訓
下次去釜山都會揀返呢間hostel~



好~整理完,我地就去南浦洞
海雲臺街上的小新餐廳…幾搞野~



到左車浦洞啦~下午的南浦洞好少人~
去食野先,是但入左一間食年糕鍋的餐廳



飲水機係枱上幾特別


menu係人手畫架~因為冇中文or英文menu
所以我地都係睇圖叫野


叫左海鮮年糕鍋加炒飯~味道唔錯,而且好平,每人4000won only~




係南浦洞街行左一陣,買下護膚品之後就去龍頭山公園啦~






行下影下相,呢度都有情人鎖






之後上釜山塔啦~4000won



釜山的樓唔高,好多都係好矮~
我地係度影下相,休息下,hea到入黑睇夜景



係南浦洞書店買的@Star1~1000won only!!!
真係好平呀~而且呢本雜誌的相好靚…香港都有得賣就好啦~



終於睇到夜景啦~雖然冇香港的咁靚
但就俾人一種好平靜和諧的感覺~





落山啦~見到好多燈籠~



好可愛的金髮BB


南浦洞係釜山的明洞
夜晚都幾多野行…仲有街頭小食


我地又係曷但入左一間餐廳食dinner~




呢度係食大豆芽燒肉~
我地叫左兩個set~大荳芽烤肉同烤魷魚
好味呀~個汁撈飯食好正~
又係好食又好平的一餐
韓國好多野食都係一鍋鍋..多人share真係好抵~





食完野就返hostel啦~
呢間hostel仲有一個好正的地方,就係有大大部的iMac用~
朋友返到黎好enjoy咁上網啦~


仲有呢兩張sofa椅都好正…坐係度望住海雲臺好舒服~


釜山的生活節奏比較慢…係一個好寫意的地方^^

day8 expenditure:

kimbap 1000
strawberry milk 1200
mr egg hostel 40000
@Star1 magazine*2 2000
seafood年糕鍋 4000
skinfood 17700
釜山塔 4000
KONG BUL大豆芽烤肉 5375

沒有留言:

張貼留言