2013年2月14日 星期四

韓國Grad Trip。Day14 & 15。新堂洞炒年糕


趁最後一天假期 打埋個畢業遊記
真係拖左好耐呀>_<
好多細節都已經忘記了…
但今次畢業旅行真係好開心 所以要完成埋個遊記
將來可以回憶一番^^

***

528-529(一至二)
Day 14&15︰新堂洞馬福林奶奶炒年糕—>BR雪糕—>明洞—>ISAAC下午茶—>明洞shopping—>神仙雪濃湯—>AREX到機場過夜
最後一天在韓國啦~不用趕行程
好悠閒咁收拾好行李放在guesthouse 夜晚返黎拎
我地搭明天的早機回港
打算在機場過夜 所以沒有訂今晚的住宿

我地好似係11點先出發去新堂洞食炒年糕
去新堂洞係前一晚先決定 因為唔係咁順路
最後一日無咩特別地方去 我就提議不如去食炒年糕
但因為臨時先搵資料 我最後無去到容和去過的分店 而是去左總店(應該係)

新堂洞好出名的年糕街 會見到一個大牌坊


馬福林奶奶炒年糕
我入到去以為呢間就係 門口好多人排隊
我當時覺得好奇怪點解冇容和的宣傳牌 以為太耐冇擺
點知不原唔係呢間 而係再行前D的分店



年糕店斜對面係容和去過的文具店

朋友排緊隊的時候 我過去睇下影下相
2000won 戒指


等左幾個字 終於入得去啦~
很多人幫襯呀~~

跟份量叫 我地4個人叫左3人份量 每人只係3500won~好平呀!!!


有兩種麵,雞蛋,年糕,炸餃子,腐皮



煮好啦~唔好睇到咁紅以為好辣…其實唔辣架~
我地食食下想加麵…不過唔得…韓國好多鍋都係開左火就唔可以再加野…要之前講定呀~
又平又好味…下次去都會食…要去容和去過果間~

食完炒年糕見到有間BR雪糕
我地就入左去食啦~真係好抵食的雪糕呀!!!仲有好多味~

之後去左明洞再寫postcard同shopping~
食左個ISSAC做下午茶 今次食最basic的芝士蛋
ISSAC好味係因為即叫即整同煎到好香的牛油麵包 所以basic材料都好好味~

夜晚啦~最後一日的時間過得好快~

等埋朋友去食dinner
去左明洞的雪濃湯
當時我身上的錢已經差唔多用晒 要問朋友借錢>_<

食完飯就要返guesthouse拎行李去機場啦~
真係唔想咁快走><
我地住在弘大..所以搭AREX去機場 方便又平

去到機場就執過晒D行李 怕超重呀
仲要包好排香蕉
最後行李20kg…hand carry有10kg…但我都唔算買得多野
第二日9點幾機…今晚就在機場訓~
上機前去family mart買幾條Kimbap帶返香港 又平又好味

我地搭到Big Bang機返香港^^

餐盒都有Big Bang~


廉航的餐~不能要求太多啦~味道OK..不會太難吃
機上有玩遊戲…有Big Bang禮物送…不過我地都聽唔明…



下午返到屋企~執下D戰利品
我覺得神仙雪濃湯的泡菜好好味
買左一包返香港食~搭完飛機脹到咁XDD



零食大晒冷~其實都唔係好多…有D得個盒大
買左左手面的海帶俾阿媽煲湯 上次去韓國都有買 都幾好味架

買左好多朱古力…平過香港超多呀!!!


呢本BANG BANG catalog我揾左好耐><
最後在新堂站的BANG BANG拎到…好開心^^


day14 & 15 expenditure:
coffee milk 750
炒年糕 3500
BR ice cream 2900
Kosney wallet 34800
nature republic 3300
issac 1800
bean milk 1000
seaweed 3990
雪濃湯 8000
Kimchi 8000
banana milk 3800
Kimbap 5700
donut 1200


Map:
年糕街在圖的左下角位置 Topokki Town
***

終於完成我個畢業遊記啦(灑花)
之後可能會寫一篇後記
多謝一直有睇我個遊記的blog友呀^^
其實有冇人係睇晒架呢?
Anyway~我堅持完成…值得紀念下


沒有留言:

張貼留言