2012年7月11日 星期三

韓國Grad Trip。Day7。Part1 景福宮曝曬


好耐冇寫遊記啦~
不過我唔會俾自己爛尾!

***

521(一)

Day 7景福宮—>安國年糕鍋—>三清洞—>北村韓屋—>仁寺洞綠茶cafe—>人人商場—>miss lee星星茶坊


行程的第七日去景福宮
出發之前係guesthouse整炒蛋三文治食
韓國D蛋好好味,蛋味好濃~
加牛油炒勁正!
guesthouse仲有apple jam搽
都好好味



食完就出發去景福宮啦~
同行有朋友好鐘意屋塔房王世子
所以佢見到王世子的場景好開心
因為果個星期四王世子大結局
佢仲諗如果見到拍攝就好
不過我地係咁多人的時間去
當然唔會見到啦~

去景福宮一定會穿過的不老門




入場費3000won好平

入去之前係光化門影下相先
同呢個紅衫士兵合照
佢好cool呀!





光化門係唔使俾錢都可以係度影相
如果對景福宮唔大興趣
可以唔買飛入去係門口影下相都OK





買完飛就係興禮門入去





朋友講呢度係拍擁月的場景
正一品的碑唔係好清楚~



勤政殿前
影下大合照




呢個就係皇帝個位
比中國的簡樸好多





當日真係好曬呀!!!
好多人帶帽擔遮





***

實在太曬啦~
除左到韓國的頭幾日有少少涼
之後都係好好天
我著左格仔涼鞋去韓國
之後就曬左隻格仔腳出黎><
個印到宜家都未退

***

有一個位可以入去坐係度休息下
順便抖下涼~





韓國學校經常都會有戶外活動
好多景點都有好多學生
呢日就見到佢地係度寫生啦~




之後去左一個幾靚的池
係度影相好靚^^






小朋友好可愛但好怕羞呀
我同佢地兩個影相
左手邊果個女仔用畫簿遮住個樣XD





再行入D睇見到大長今




另一個池




呢個位影呢座塔好有feel



行左個幾鐘
曬到唔想再行啦~
走時離遠見到換班




去食安國年糕鍋
三清洞呢度好有藝術feel




呢條街好似日本



安國年糕鍋係一條小巷入面
我地行過左都唔知
如果行到family mart就代表你過左龍啦~
見到呢塊粉紅色牌就轉入去
白色果間就係啦~

















menu有中文架
唔怕唔識叫
我地4個人叫左以下呢幾樣
每人只係4000won
好抵食呀!!!



都幾大鍋
加芝士好好味呀!
公仔麵同粉麵索晒D汁好正
粉麵QQ地..都幾特別




記住加炒飯
加埋D汁,粟米同紫菜
個FD話D味有D怪
但我覺得幾好味
香港冇得食當然要試下啦~



maps:



沒有留言:

張貼留言