2012年7月3日 星期二

623。CNBLUE。Music Bank in Hong Kong

623

MUSIC BANK完左個幾星期啦~
但我仲時不時睇返fancam
真係好正的一晚~

當日朝早去面交CNBLUE的官方螢光棒
會變色果枝~
本來覺得貴…諗住唔買
但又想有D官方應援物到時可以落力應援
而且問左係屋企附近的地鐵站交收
又可以面交先俾錢
所以最後都買左

CNBLUE表演時我有揮動枝螢光棒架
有螢光棒氣氛都好D呀!

當日3點半左右就到左場…
想早D去拎CNBLUE的應援物
但去到已經見到勁多人排隊
有D應援物都係拎唔到
之後一篇post分享下

補充少少~
當日記者會完左
CNBLUE同其他團出黎果時
fans係下一層望上去可以見到佢地行過
好開心我係見到佢地的其中一位=D
當時我影緊易拉架
聽到上一層的fans尖叫
本來冇理到,但愈叫愈勁
我就衝上電梯上去睇下
我上到去保安就封左條電梯啦
之後就見到CNBLUE係上一層行過
仲要兩次呀!

佢地行得太快啦~我影唔切
早知拍片啦~
影到正信同宗泫個頭XD


今次係我第一次係現場睇CNBLUE
我2月先開始鍾意CNBLUE
冇諗過短短4個月我已經勁迷佢地
連畢業旅行去韓國都有一半係因為CNBLUE
我由完全冇留意KPOP
到宜家日日留意CNBLUE的消息
真係因為CNBLUE進入左KPOP的世界
認識多左其他的團

雖然今次MUSIC BANK的飛好貴
$780都係山頂位
但CNBLUE1月個concert果時未知道佢地
今次難得佢地黎MUSIC BANK
而且前一日係容和生日
所以一定要去
但冇錢買貴飛,所以買左$780的BLOCK10
唔可以好近見到佢地
但可以係現場聽CNBLUE唱歌都好開心
等CNBLUE再係香港開CONCERT一定會買最貴的飛!

今次個場唔係爆滿
有部分1080的坐位空左
開場之後隔離位走左去前D的1080位
所以我都走埋過去BLOCK11
雖然前左D,但都係好遠
睇呢張相就見到

我ZOOM到盡都係得咁大
仲要係crop左


BLOCk11的fans全程都企起身應援
所以我都冇咩點坐到

今次CNBLUE唱左
孤獨的人+LOVE的REMIX版
intuition
Hey You
仲有容和solo Try to Remember

加埋都係20min到
雖然好少時間
但CNBLUE的應援聲真係好大好齊
有好多BOICE在場呀
全場一齊應援真係好正
氣氛十分好

其實今次係我第一次去睇演唱會
CNBLUE的part固然係最吸引我
但睇其他團的表演都唔覺悶
因為大家都好落力應援
氣氛好好
所以好enjoy^^

雖然我影的相CNBLUE都好細粒
完全睇唔清個樣
但為左紀念第一次睇CNBLUE
我都post出來XD
D相要crop左先大D咋

應該係唱緊LOVE果時

talk~
擺pose俾fans影相…仲要係兩次
超級可愛

個螢幕都OK…可以睇清楚佢地的表情

容和去左catwalk台唱intuition

容和solo try to remember
真係好好聽…仲唱左兩次
好多人都讚容和係白馬王子
呢首歌係全場唯一的慢歌
全部人都好留心聽容和唱歌
個feel勁正<3

ending時係CNBLUE出場先領唱

其他人企晒係前面
佢地4個係後面high緊XD

容和同宗泫跳舞XD
今晚宗泫少有咁high

兩個仲”mou”低擺V俾fans影相
真係好好

容和經常走向fans度近距離接觸
坐第一排的好多機會同佢地握手
張相的人隻手全部伸向容和XD

MBLAQ的MIR拎左條CNBLUE的官方毛巾
之後俾左正信


容和同李準好friend
呢度好似係後面抱住佢同佢玩
正信拎左毛巾之後同敏赫一齊舉起

容和又走向fans啦~
佢差唔多全個台都行勻晒




完場啦~
有fans拋左隻TAMAMA俾容和
佢放入褲袋勁搞笑XDD


舉起TAMAMA say goodbye~

今次的MUSIC BANK真係冇後悔黎左呀!
可以係現場睇到CNBLUE
佢地的表演好正
容和又好識帶動氣氛
而且聽到容和唱try to remember真係得此一次
所以值回票價!!!
期待下年CNBLUE再黎香港開concert
聽佢地的全live show
到時一定會勁感動<3

3段片
只係拍左少少~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=lWtuvUqlzBk&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=b18eeS7mzLk&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]






沒有留言:

張貼留言