2013年1月8日 星期二

韓國Grad Trip。Day13。FNC & 敏赫爸爸烤肉店


527(日)

★Day13CNBLUE公司FNC—>尋找BANG BANG—>敏赫爸爸燒肉店—>永登浦地下街—>首爾站LOTTE MART—>弘大麵店

今日係最緊張的一日
因為我要去FNC送禮物呀~

搭地鐵去永登浦區廳站~
橫過漢江呀~


到左CNBLUE公司FNC啦~
FNC係一間河豚餐廳樓上…
不過….FNC今年已經搬左去清潭洞啦
仲出埋公告叫fans寄信要寫新地址
FNC去年賺左好多錢呀…新公司好似好大架!

懷住緊張的心情入去啦~
其實我唔知可唔可以上公司送禮物架
不過一場來到…上左去先算

FNC全名係FISH & CAKE…因為社長係基督徒…
個名同五餅二魚有關~



FNC的層數係F…好特別

點知上到去冇開門><
唔知係咪因為星期日的關係
定係我太早黎…其實當時已經11點幾



有少少失望的情況下…惟有走啦~
我寫俾佢地的信送唔出啦><



之後搭地鐵去永登浦站~去左搵BANG BANG先
我之前screen cap左地圖…
去到見到有一本catalogue…咁我就拎左放入袋
點知個店員唔俾…叫我俾返佢…
其實catalogue係免費拎…但有D分店知你係fans就會叫你買野先俾你…

拎唔到catalogue…有D唔開心…之後醒起搵地圖時有另一間分店係附近
所以同朋友約左一個時間等…我去搵BANG BANG..
佢就行住永盈浦站的lotte supermark先

但我自己行左超過半個鐘…都搵唔到…
俾個店名韓國人睇…佢地又唔知…
我仲行左幾遠…好彩認路唔錯…最後遲過約定時間兩個字返到去搵朋友
尋找BANG BANG失敗…有D失落…不過之後去的地方令我開心返晒~
就係去敏赫爸爸的烤肉店食野呀^^

之前睇CNBLUE的紀錄片知道佢地經常來呢度食飯
所以一早plan左要黎~我去的時候係一點幾..唔算太多人..


店入面有一個area有好多CNBLUE的野~
poster…magazine….我去果時算少啦~宜家仲有好多fans的留言memo
睇得出敏赫爸爸好用心佈置…

敏赫同爸爸好似樣呀!



我揀左CNBLUE坐過的位^^


呢度好似出名烤鰻…不過我地冇叫到…下次去要試下~
因為節目播出之後多左好多fans來…有fans仲幫爸爸整左唔同語言的menu
有中文menu…叫野食好容易~


我地叫左烤豬肉同八爪魚~
前菜好多呀~有芽菜湯, 芽菜, 沙律菜…
仲有年糕~原來烤年糕好好食架!

第一次食烤八爪魚…幾特別…味道都唔錯…不過好易痴住個爐

豬肉好淋..唔錯…有埋洋蔥附送~
不過CNBLUE最鍾意食的好似係牛肉…下次要試下!



仲有呢度係冇生菜包烤肉食…只係得呢D葉…
不過上面有魚子架…包埋烤肉食好得意…脆bob bob…我幾鍾意^^

我地仲叫左個拌飯…都好好味..



敏赫爸爸好好人呀~請我地食蒸蛋同橙~
蒸蛋好好味~橙好甜^^


敏赫爸爸好nice咁招呼我地~仲同我地合照^^
我本身準備左少少香港的小食同朱古力打算俾CNBLUE
不過FNC冇開>< 所以送左一D俾敏爸爸…
我係用英文加身體語言同敏爸爸溝通…再加朋友的少少韓文
仲同佢講去左FNC..但冇開…所以送唔到…仲俾左D信佢睇
爸爸好好人咁話幫我拎俾佢地…跟住keep起左~
雖然D禮物同信未必真係俾到CNBLUE…但俾左爸爸都好開心^^

同敏爸爸bye bye之後就行去永登浦地下街同Time Squre~
Times Square係running man第一集的拍攝地~

之後就去首爾站lotte mart買零食~
我唔係買左好多…下面係其中一部分…
影完呢蝠相…D盒俾我拆晒…太佔位啦~


買完零食拎返hostel先…再去弘大附近食飯…
行左一陣隨便入左一間麵店~
呢間麵店係自己入錢買飛揀野食…好似日本拉麵店咁~
我揀左拌飯…朋友揀左餃子麵..全部野食都好平



跟住搵位坐..


店入面有一個好似紙袋的鐘~


拌飯味道唔錯…好大碗…跟一碗湯~


雖然今日拎唔到catalague…FNC又冇開….
不過見到敏赫爸爸好開心…佢真係好好人…下次去韓國一定會再去幫襯!


maps:

1號位置就係敏赫爸爸的烤肉店~



day13 expenditure:
米水 1500
add value8000
kimbap 600
innisfree 33000
烤肉 9500
art box文具4000
emart snack 18780
lotte mart snack 3030 + (korea pass 38270)
corn tea 2200
bibimbap 4500

沒有留言:

張貼留言