2012年6月1日 星期五

韓國Grad Trip。Day3。Part2 哈哈烤大腸店巧遇哈哈


517 (四)

Day 3cafe jass—>延世大學—>showboo芝士年糕鍋(改左名)—>梨花女子大學—>梨大shopping—>雞肉串燒—>哈哈烤大腸店


食完飯就行去梨大逛逛啦~
梨大校園好靚…中間果座建築物物出晒名呀~
當日唔太曬…有涼風吹住..好舒服^^









另一角度




太舒服啦~我地都係度hea左幾個字!
坐係呢D石椅休息下
天氣好好呀^^





之後係梨大行街…
係Kosney買左一個iphone case
仲買左一件5000won tee同一個10000won袋
Kosney對面有間 i love flat的鞋店
D鞋都唔錯..係自家品牌..我之後再黎梨大都買左對鞋
價錢29000-39000won一對鞋…我覺得都合理
之後係三清洞同埋永登浦地下街都見到有分店!

梨大都幾多街邊小食
之前跟團導遊推介過呢檔雞肉串燒..係即燒架…好多人排隊
上次食完覺得幾好味…今次帶朋友去試下
有得揀辣唔辣..我食得辣都覺得有D辣…所以今次試下原味




仲食左gimbap同雞蛋糕
送D血腸俾我地…咬左一啖個味好奇怪…冇食到


 今日有4個同學夜晚到首爾…約左佢地一齊食飯
再加另外一個都係首爾的同學同佢個朋友
一行10人出動..
同學仔好鐘意睇runningman…所以去左哈哈的烤大腸店食飯
哈哈的烤大腸店係弘大…離地鐵站要行15min

DSC_0633


 

 

 

 

呢度出名食烤大腸..我地當然要叫啦~
不過呢度冇中文menu..
店員的英文又唔係太好…點野有D估估下
我地叫左烤豬大腸…五花肉…海鮮湯同湯飯
烤大腸燒到脆脆地….我覺得幾好食
海鮮湯好足料…湯夠辣好惹味
用生菜包住燒肉食好正!


 

 

睇標題都知我地係度見到哈哈~
見到果時真係好興奮…完全冇諗過
話說我地食野果時,其中一個同學忽然問waiter哈哈會唔會黎
waiter答話唔知

就咁過左一段時間
突然係我地食野間房門口見到哈哈呀!!!!
我地個個勁開心呀!!!
哈哈之後同我地合照…
本來只係影一張…之後佢主動話one more~
我地太多人啦~很難單獨影
之後我地追出去想單獨影…但佢同緊其他人影相..就冇問啦~
哈哈好nice呀~同我地握手…佢隻手勁軟綿綿呀!
佢仲請我地飲汽水^^

我地都覺得可能因為同學問waiter哈哈會唔會黎
佢知道咁多香港fans專程黎…所以黎見下我地
返到黎香港睇到雜誌話哈哈星期二四唔會落店
但我地見到佢果日係星期四呀…更加覺得佢係特意黎XDD
哈哈真係好nice呀…真人靚仔過上鏡XDD

可能佢見到我地太多人嚇親XDDD



 

哈哈請我地飲的汽水^^



今日見到哈哈, 真係一個perfect ending!


day3 expenditure:
sweet potato latte 5000
芝士年糕鍋 5600
socks 1000
iphone case 9800
bag 10000
tee 5000
哈哈烤大腸 14100


maps:

弘大9號出口,見到innisfree右轉,然後一直走走走,
應該要走15分鐘,走到一條大馬路往右看
,
就會到哈哈的店在對面的右方, 紅色圈圈就係啦~


 

沒有留言:

張貼留言