2012年6月4日 星期一

韓國Grad Trip。Day4。Part1 日山MBC Dream Centre

519 (五)

Day 4日山mbc dream center—>bbq chicken lunch—>湖水公園—>首爾站food court—>芝士杯麵宵夜


今日一行8人一齊去日山的MBC Dream Centre
因為有個朋友好鍾意無限挑戰
想去果度買無限週邊商品

日山係正信和敏赫的故鄉
我都好想去睇下

去Dream Centre要搭去鼎缽山站
都要搭差唔多一個鐘


月台有呢部飲品機
朋友買左green tea latte
好平..但好甜…冇咩綠茶味




到左鼎缽山站之後1號出口出行10-15分鐘
就會到Dream Centrre
沿途有好多大樹…
不過呢日都幾曬下



到左Dream Centre的側門





入面show左好多節目的相




 
 




有好多無限的卡俾人寫



MBC gift shop







朋友係度掃左好多…
我就買左一枝MBC筆 1300won

買完野就去食lunch
之前冇特別搵有咩食..所以就是但入左一間炸雞店
當時得我地一枱人…可能因為已經過左lunch時間
menu得韓文…我地又係睇圖點菜啦~

餐前小食
(D燈光搞到影出來的相D色好核突><)





叫左兩種炸雞
有蒜呢隻好味D





仲叫左魚旦湯…唔錯



之後有朋友仲食左froyo



食完野就去我好期待的湖水公園啦~

maps:




沒有留言:

張貼留言