2012年6月14日 星期四

韓國Grad Trip。Day6。漢江公園好消暑+明星婚禮

 

520 (日)

Day 6︰汝矣島公園—>漢江公園—>俊河大叔婚禮@新羅酒店—>東大門炸醬麵



今日主要節目就係陪朋友去俊河大叔婚禮
佢一早講左話好想去,即使冇可能見到俊河大叔,見下其他明星都好咁話
最後又估唔到見到幾個幾出名的偶像…哈哈…都唔算白等=D

婚禮6點開始…我地預4點到
朝早去左汝矣島先

朝早飲左咖啡奶
我覺得幾好飲



汝矣島公園又係朋友想去ge
無限挑戰有黎過
但去到又冇咩特別喎
只係公園一個,有草地俾人野餐
我覺得冇時間可以唔去






去完汝矣島公園諗住走啦…
點知誤打誤撞去左漢江公園
呢個公園真係好正呀!!!!十分推介!!!!

有好大個池俾人玩水…
有好多小朋友玩到全身濕晒…消暑一流呀…哈哈
仲有韓國家庭會係度紮晒營架!!!






小妹妹玩得好開心呀=D




仲有得噴水…水上樂園呀!!!
我地都係水度行左一陣…好正呀!!!







奔向漢江。。。


DSC_0935

玩下玩下…已經兩三點
未仲食lunch…但又差唔多夠鐘去婚禮酒店門口等啦~
所以只係係family mart食左條kimbap
呢隻kimbap只係family mart先有
有好多味…好好味架…我仲買左返香港





去到婚禮的新羅酒店…朋友已經一支箭咁衝向前XD
有fans等緊啦…亦都有好多記者





到左門口…朋友自己等住先…
我同另外2個朋友就去隔離的免稅店行下
諗住買野飲…點知一部汽水機都冇> <

係度hea左幾個字…就返去一齊等
5點幾到啦~就陸續有嘉賓到場啦~
有好多我都唔識…
但都見到幾個出名的偶像…

2am的珍雲
企正係我地前面做訪問…影左好多張相…哈哈






2pm的燦盛…
冇做訪問…好快入左場啦~




仲有金賢重…
一個blog友好鍾意佢…不過影唔到正面






6點幾到啦~已經冇咩嘉賓啦…好似有D係另外的入口入
我地就去東大門食dinner啦~
入地鐵之前再買多兩條gimbap share食..

去左東大門食好平的炸醬麵
只係2500won…叫左3個再加多一條kimbap
但最後食唔晒= =







我覺得炸醬麵唔係話好好食…
但好平…可以一試

食完野…諗住去BANG BANG拎catalogue
但有一間話要買夠7萬won…好似係…先有一本
我當然唔會咁傻啦~D衫又唔係靚…
而且catalogue係可以免費拎架…
我最後係另一間拎到





今日真係破晒紀錄呀!用得最少錢的一日
全日只係買左包咖啡奶,一條半kimbap同埋dinner只係2250won
真係用左好少錢…但又好飽喎~

day 6 expenditure:

coffee milk 750 
kimbap 1800+900
東大門jajangmyeon 2250


maps:

東大門有兩間BANG BANG…另一間近鐘路5街




地圖左下角的生態公開係CNBLUE拍@star 1的地方
不過我今次冇去> <



 

沒有留言:

張貼留言