2012年6月5日 星期二

韓國Grad Trip。Day4。Part2 日山湖水公園

518 (五)

Day 4︰日山mbc dream center—>bbq chicken lunch—>湖水公園—>首爾站food court—>芝士杯麵宵夜


食完飯就去湖水公園啦~
湖水公園超級大
我地應該行左3個鐘都未行完
我地只係行左三分二








公園有好多靚的小花
令人忍唔住係咁拍拍拍









湖水公園係一個人工湖
但襯埋旁邊的花草樹木影相
真係好靚..好多人韓國人會係度hea
我地仲帶左畢業袍去影相
正信講過如果有女朋友想帶她黎湖水公園
呢度又真係幾多情侶..仲有好多一家人黎野餐~








有人係度寫生, 畫得超似呀!







湖水公園係好多節目的拍攝地
runningman有黎過
岩岩播完的屋塔房王世子都有係呢條彩虹橋?取景





睇完湖水公園之後, 4個朋友想係附近行下商場
我地4個就去左首爾站諗住買去正東津的通宵火車車飛
點知full晒…得下午的車飛…我地最後都決定唔去啦~
但我地冇book果晚的住宿…商量之後就打算去汗蒸幕度訓
有個朋友好抗拒去架…但冇book房都冇辦法
不過之後呢個plan又變左啦~之後再講…

黎到首爾站當然要去下LOTTE MARTt睇下
用Korea Pass買左少少零食




跟住去左首爾站的food court食dinner
叫左3個餐share
gimbap, 拌飯同埋水冷麵
之前聽人講水冷麵好食,麵好”煙un”
又真係唔錯喎~入面D雪梨好好食
另外兩個餐都好好味呀…而且唔貴







day4 expenditure:

peach juice 750( Korea Pass)
MBC pen 1300
fried chicken lunch 6125
strawberry milk 800
snack 11000(Korea Pass)
food court dinner 5000

沒有留言:

張貼留言