2012年6月9日 星期六

韓國Grad Trip。Day5。弘大free market


519 (六)

Day 5︰神仙雪濃湯—>trick eye museum—>free market—>綿羊cafe—>任食烤貝店


呢日的重點節目係弘大free market
我地間guesthouse係弘大…
所以拖到11點幾先出門口

前幾日係guesthouse識的馬來西亞男仔呢日走
我地就約左佢食lunch
去左弘大的神仙雪濃湯
呢間好想試架啦~
之前睇人遊記推介過

招牌有個神仙logo..係24小時架
燦爛的遺產故事入面的店就係神仙雪濃湯啦~
制服係一樣架…拍的係另一間分店




呢度出名牛骨湯…我叫左7000won最基本的
係一個湯加白飯…湯入面有幾塊肉
唔知係咪期望太大…個湯冇我想像中咁濃
唔算話好好食…而且有少少貴
我反而覺得呢度的泡菜出色D





泡菜係呢D盒入面
呢間分店職員幫我地剪埋
我去明洞分店要自己剪

泡菜同埋蘿蔔都好好食
特別係泡菜呀…好入味
好似有D蒜味…好味到我最後買左一包返香港





食完野去左trick eye meseum
本來諗住入場…入面有好多錯視晝…睇落去變左3D
但去到見到入場費唔平
同行朋友又好似唔係太有興趣
所以只係影左少少相就走啦~








其實冇入場都有少少得意野影下
下面兩張相就係場入面ge





差唔多時間就去弘大free market啦~
星期六一點開
free market 唔係太大
但好多hand made手飾同袋賣
仲有表演睇…
慢慢行就可以發掘到心頭好
都幾多人行架~






100won?好似係…10秒內畫人像…好多人排隊




本來諗住食free market附近的好抵食雪糕夾餅
但搵唔到><我見到有一間店未開…不過唔知係唔係呢間~

食唔到雪糕夾餅…去左弘大望一望
弘大唔夠延世同梨大靚…冇咩特別




之後順路去左酒窩夫婦去過的綿羊cafe
綿羊cafe正式名係Thanks Nature Cafe
見到呢個牌…行樓梯落去就係啦~





綿羊好cute…cafe環境都好舒服







呢個小朋友同綿羊玩左好耐XD




綿羊間屋仔貼左酒窩夫婦的簽名





我地當然唔係淨係睇唔幫襯啦~
試左cafe出名的waffle
真係好正呀…waffle係即整架
cream軟滑..加埋雪糕真係好好味





仲試左一個紅豆冰…甜左少少…都係waffle正D~




之後再去梨大行下
有收獲…買左一對鞋同袋^^
個袋係baggu…朋友話sogo賣3xx
佢有一個用緊
但梨大的ALAND特價賣10000won
佢即刻買左幾個…真係太抵啦~

夜晚返弘大食任食烤貝
3人或以上可以叫任食…16000won一位
呢間又係睇人地遊記知道的
但個招牌轉左…搞到我搵左一輪
經過時見到個招牌唔同就走過左
但個位明明係呢度
點知最後發現就係呢間






 












返guesthouse時買左呢個花花雪糕食..唔錯






day5 expenditure:

雪濃湯 7000
free market handmade bag 10000
free market handmade card case 5000
Thanks Nature Cafe tea 2800
Shoe 29000
baggu 10000
烤海鮮 16000
ice cream 1000
Korea Pass add value 10000

maps:

神仙雪濃湯



藍色點係trick eye meseum
任食烤貝店係zara旁邊條小巷入面



沒有留言:

張貼留言